tag:blogger.com,1999:blog-8000306484181011901.post839358651677890311..comments2024-03-29T14:38:57.874+02:00Comments on Spectator: FESTIVALUL NAŢIONAL DE TEATRU (FNT) – EDIŢIA XIXUnknownnoreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-8000306484181011901.post-51217892959959962862009-11-16T23:42:59.572+02:002009-11-16T23:42:59.572+02:00cred ca greselile GRAVE de gramatica sint mai mult...cred ca greselile GRAVE de gramatica sint mai mult greseli de tastatura, dar ca sa fim rai, hai sa atacam si asta. iar teatrul european experimental va spun eu, pt. cam trait in 3 tari in europa in ultimii 9 ani, este destul de inspaimintator. de fapt, ca si dansul experimental este exact ceea ce numele sugereaza: un experiment si de multe ori, un experiment grav nereusit. nu degeaba se monteaza si re-monteaza piese de chekov precum si altii de masura lui. pacat ca in ziua de azi dupa mtv si alte inventii 'grav daunatoare sanatii' putin stiu cum sa aprecieze sau sa faca diferenta dintre o forma clasica de teatru si noile experimente.Ana Lucaciuhttps://www.blogger.com/profile/17358630362388971903noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8000306484181011901.post-19823739331428516892009-11-15T03:54:31.469+02:002009-11-15T03:54:31.469+02:00spuneti despre Afrim ca a avut cu Omul perna un ex...spuneti despre Afrim ca a avut cu Omul perna un experiment minor desi nu am vazut atatea aplauze intr-o sala de teatru nici macar la Trei Surori a lui Tomba Gabor in conditiile in care sala nu era plina numai de tineri si in conditiile in care la ambele reprezentatii s-a stat si in picioare timp de 2 ore.....si cu toate acestea il apreciati? ce anume apreciati din moment ce criticati mai tot ce face? e o un nonsens la mijloc. de Maniutiu am inteles ca nu va place (ceea ce scrieti suna mai mult a antipatie persoanala) dar totusi se pare ca ati ramas blocata in niste canoane de mult apuse. teatrul european a devenit din ce in ce mai experimental deoarece spectatorul s-a plictisit de un dialog lung, obositor si fara rost (vezi Sfarsit de partida de la T. Metropolis) si vrea sa fie stimulat si prin diverse alte moduri. am senzatia ca ati devenit un fel de Horia Moculescu al teatrului romanesc.the electric friendhttps://www.blogger.com/profile/09352173280198875529noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8000306484181011901.post-63382468002386706352009-11-12T21:29:27.827+02:002009-11-12T21:29:27.827+02:00si totusi, de ce aveti ATATEA greseli GRAVE de gra...si totusi, de ce aveti ATATEA greseli GRAVE de gramatica???Unknownhttps://www.blogger.com/profile/03478159104739808750noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8000306484181011901.post-44696019589880537642009-11-11T04:39:07.354+02:002009-11-11T04:39:07.354+02:00din pacate se pare ca totusi criticul are dreptate...din pacate se pare ca totusi criticul are dreptate si ce pacat ca lumea nu poate vedea mai departe de virful nasului. din pacate ce se petrecere in lumea teatrului este mai mult decit jalnic. din pacate generositatea si frumusetea unei arte mult apreciata de acest critic, de mult timp, dispare zilnic din cauza unor oamnei care din pacate, din nou spun, sint netalentati, nedarnici si vorbind de subtilitate...hai, s-o lasam balta.Ana Lucaciuhttps://www.blogger.com/profile/17358630362388971903noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8000306484181011901.post-4876884417776193992009-11-07T00:52:25.022+02:002009-11-07T00:52:25.022+02:00Daca neglijenta in exprimare si gramatica firava m...Daca neglijenta in exprimare si gramatica firava mai sint o masura a profesionalitatii pentru un om de litere, aceste cronici sint jalnice. Superficialitatea exprimarii nu poate fi despartita de superficialitatea verdictelor - laudele sint insignifiante si criticile malitioase: portretul unui critic subaltern, lipsit si de generozitate si de subtilitate. Daca subtilitatea e rezultatul unui exercitiu laborios, malitia e un defect de caracter ireparabil. Tocmai in teatru - unde comicul (fie si involuntar) provine din asemenea contraste intre persoane si pretentii...Anonymousnoreply@blogger.com