duminică, 26 iunie 2016

ANDREI ȘERBAN ȘI “CAROUSEL”-ul TEATRULUI ADEVĂRAT


A trecut un an de când regizorul Andrei Șerban a uimit și a entuziasmat Marele Public cu spectacolul “Carousel” o adaptare liberă de Andrei Șerban și Danilela Dima după “Liliom” de Ferenc Molnar și filmul lui Fritz Lang, la Teatrul “Bulandra”. La data premierei a fost comentat evenimentul pe acest blog, o reprezentație de magie teatrală care poartă spectatorul cu emoție prin realitatea vieții unor oameni afectați de demersurile sociale. După numeroase reprezentații la care publicul stătea la un bilet în plus, revederea acestui spectacol i-a confirmat din nou, valoarea. “Carousel” era chiar mai strălucitor în captarea respirației spectatorilor emoționați de povestea cu tâlc a lui Liliom (Vlad Ivanov) și Iuliei (Alexandra Fasolă). 

O mare surpriză a fost descoperirea regizorului Andrei Șerban în … rolul de actor. Din motive obiective abesnța din distribuție a actorului Șerban Gomoi a prilejuit preluarea rolurilor Hozlinger, Polițistul pe pământ și în cer, Strungarul – personaje argument ale acțiunii de către Andrei Șerban. Cu plăcere își interpreta ireproșabil personajele, demonstrând că este un mare regizor care deține știința de îndrumare a actorilor fiind cunoscător în amănunt și al acestei profesii creatoare de emoție directă în fața publicului.
         “Carousel” rămâne și în viitoarea stagiune, unul din puținele mari spectacole de valoare ale teatrului nostru, chiar dacă nu a obținut nicio nominalizare sau vreun premiu la Gala Premiilor UNITER în urma selecției a trei “critici” teatrali. Este un alt exemplu de incompetență sau subiectivism, manifestat de unii care se pretind “critici” și esteticieni, iar conform regulamentului strâmb al Galei, selectează dintr-un an teatral, nominalizările pe care le cred dânșii valori.

         La următoarea sa premieră, regizorul Andrei Șerban propune cum ne-a obișnuit, repetiții deschise cu publicul. Acum, pentru prima oară, Andrei Șerban pune în scenă la Teatrul Odeon, “Soldatul de ciocolată” sau “Armele și omul” – “comedie plăcută” de George Bernard Shaw în traducerea Danielei Dima. În zilele de 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 iulie, publicul are prilejul de a asista la repetițiile deschise ale acestui spectacol ce se anunță la toamnă a fi un nou eveniment.

2 comentarii:

  1. sunt de argint de la Garman, m-am căsătorit acum 8 ani fără un copil, căutam cu disperare o soluție pentru că doctorul a spus că nu pot rămâne însărcinată, dar un prieten de-al meu m-a îndrumat către un jucător de vrăji numit Dr. White și i-a explicat problemele mele și mi-a promis că totul va fi bine cu mine în 12 zile, mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut perfect, am fost la spital pentru test și mi-au confirmat că sunt însărcinată cu o săptămână și acum am frumosul meu fiu și mai am o altă sarcină chiar acum, mulțumesc ție dr White, contactează-l pentru tot felul de soluții,

    1) dacă doriți să returnați Ex.
    2) dacă vrei vraja să rămâi însărcinată.
    3) dacă doriți să opriți avortul spontan.
    4) dacă vrei să fii iubit de cineva.
    5) vraja pentru a vindeca tot felul de boli sau boli.
    Si altii.
    el este cel mai bun și foarte adevărat. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  2. Soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe copiii mei timp de peste 6 luni, toată speranța s-a pierdut. Am crezut că nu mă voi mai întâlni niciodată cu soțul meu pentru că m-a blocat pe toate rețelele de socializare pe care le puteam folosi pentru a ajunge la el. Acest lucru m-a lăsat trist și cu inima frântă până l-am întâlnit pe Dr. Dawn. Acum, i-am explicat totul și ea mi-a promis că totul va fi bine în 3 zile, spre surprinderea mea, soțul meu a sunat și a început să cerșească la 3 zile după vrajă, acum soțul meu s-a întors acasă și mă tratează foarte bine și noi trăiți fericiți împreună acum, contactați-o pentru ajutor:
    *dacă vrei celor dragi.
    *daca vrei sa ramai insarcinata.
    *dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *dacă vrei o putere spirituală.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    RăspundețiȘtergere