sâmbătă, 10 decembrie 2016

OPERA NAȚIONALĂ BUCUREȘTI – 95 DE ANI DE LA INSTITUȚIONALIZARE

MERITATĂ IMAGINE SPECTACULOASĂ
        
  Una din cele mai importante instituții culturale, rămâne Opera Națională București, chiar dacă în ultimii ani a trăit în umbra unui prost management. Pe 8 decembrie a aniversat 95 de ani de la înființare, timp istoric în care numeroși cântăreți și balerini au ajuns personalități faimoase peste hotare, ridicând prestigiul acestei instituții. În fața unui public a cărui majoritate era compusă din foștii slujitori de nădejde, aniversarea a devenit o sărbătoare de ținută. A uimit prin imaginea generală spectaculoasă, plină de surprize care a “îmbrăcat” evenimentul. Clădirea luminată de “lasăre”, decorată cu un banner atractiv, anunța trecătorilor momentul festiv. Foaierul elegant era dominat ingenios de un “ghețar” cu cifra 95, marca aniversării.
        
Programul concertului a adus pe scenă orchestra, grațios dirijată de Ciprian Teodorescu și ansamblul coral, alături de paisprezece soliști care au oferit un regal artistic interpretând arii și coruri celebre din patrimoniul muzical al operei. A onorat remarcabil programul ca invitată specială, soprana noastră Anita Hartig, un tânăr talent care activează în prezent pe marile scene ale lumii. Soliștii - Veronica Anușca, Andrei Lazăr, Lucian Petrean, Mihaela Ișpan, Mihaela Stanciu, Vicențiu Țăranu, Ramona Păun, Horia Sandu, Maria Jinga, Alin Stoica, Marius Boloș, Crina Zancu, Tiberius Simu, Madeleine Pascu, corecți în interpretare au fost aplaudați, unii cu aplauze entuziaste. Corul și orchestra, au dovedit dăruire și sârguincioasă pregătire în momentele sale speciale.
         Bogatul program s-a încheiat cu un celebru colind de Crăciun interpretat impresionant de toți soliștii, ca în final peste public să cadă o ploaie de steluțe aurii. La plecare, publicul a fost întâmpinat timp de zece minute de un splendid foc de artificii, ilustrat muzical “triumfal”, anunțând locuitorii Capitalei că Opera Națională este în mare sărbătoare.
         Aniversarea celor 95 de ani de existență, ambalată în imagini grandioase, firești pentru specificul acestei instituții de prim rang cultural, a demonstrat că în prezent, Opera Națională București beneficiază de un bun management.


P.S. Evenimentul a fost salutat de Ministerul Culturii printr-un mesaj citit la începutul serbării, spre deosebire de aniversarea Teatrului Odeon când municipalitatea nu a găsit de cuviință să acorde atenție cuvenită momentului.

2 comentarii:

  1. sunt de argint de la Garman, m-am căsătorit acum 8 ani fără un copil, căutam cu disperare o soluție pentru că doctorul a spus că nu pot rămâne însărcinată, dar un prieten de-al meu m-a îndrumat către un jucător de vrăji numit Dr. White și i-a explicat problemele mele și mi-a promis că totul va fi bine cu mine în 12 zile, mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut perfect, am fost la spital pentru test și mi-au confirmat că sunt însărcinată cu o săptămână și acum am frumosul meu fiu și mai am o altă sarcină chiar acum, mulțumesc ție dr White, contactează-l pentru tot felul de soluții,

    1) dacă doriți să returnați Ex.
    2) dacă vrei vraja să rămâi însărcinată.
    3) dacă doriți să opriți avortul spontan.
    4) dacă vrei să fii iubit de cineva.
    5) vraja pentru a vindeca tot felul de boli sau boli.
    Si altii.
    el este cel mai bun și foarte adevărat. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  2. După ce am văzut o postare pe internet a lui Jenna din SUA care spunea cum a fost ajutată de Dr. DAWN, am decis să-l contactez pentru ajutor pentru că nu aveam de ales, tot ce îmi doream era să-mi recuperez iubitul și fericirea. Spre cea mai mare surpriză a mea iubitul meu a venit acasă în genunchi că ar trebui să găsesc un loc în inima mea să-l iert, am fost cu adevărat uimit și șocat când iubitul meu a îngenuncheat cerșind iertare și să-l accept înapoi. Sunt foarte lipsit de expresii și nu știu cât de mult să vă transmit aprecierea mea Dr. DAWN. Ești un Dumnezeu trimis să restaureze o relație ruptă, iar acum sunt o femeie veselă. datele lui de contact sunt Whatsapp +2349046229159 dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere